כדי להתפתח ולחיות בצורה נכונה, חשוב להישאר במרכז שלנו ולשמור על הגבולות העצמיים שלנו. עלינו ללמוד מאחרים מבלי לאבד את עצמנו או ליפול. קודם כל צריך להיות מחוברים לעצמנו ורק אז אפשר להיפתח לקשר אמיתי עם האחר, בלי לבטל את העצמיות שלנו מולו.
תגים קשורים:
להישאר, במרכז, שלי, ללמוד, מהשני, מהגבולות, עצמי, להישאן







