צא מההרגלים, צא מהתפיסות, צא מהעבר ותשחרר אותו. "לך לך" פירושו ללכת אל עצמך, אל נקודת האמת שלך. בחסידות מפרשים ש"לך לך" מתייחס לעצמיות שלך – זו הנשמה הקדושה, הנקודה האינסופית שנמצאת בתוך כל אחד ואחת מאיתנו. רש"י מפרש שההליכה הזו היא לטובתך.
תגים קשורים:
צא מההרגלים, צא מהעבר, תשחרר אותו, עצמיות, נשמה קדושה, נקודת האמת, התפתחות אישית, חסידות







