כשאנחנו לא חושפים את הלב, אנשים אחרים מרגישים את זה וזה יוצר חיץ בינינו לבינם. גם אנחנו מרגישים את זה. כשאנחנו לא מביעים את עצמנו באמת ולא מרגישים חופשיים להגיד לאדם אחר "אני אוהב אותך", גם אם יכול להיות שהוא יסתכל עלינו ויגיד משהו נחמד ואנחנו לא מסוגלים להכיל את זה – זה קורה כי אנחנו לא מוכנים לפגוש את הרגש של אכזבה, ולכן אנחנו לא יכולים להתקרב.
תגים קשורים:
תקשורת רגשית, הבעת עצמי, קרבה בין אישית, פתיחות רגשית, חסומים רגשיים, התמודדות עם הרגש, כנות בקשרים, חוסר הבנה







