דיון על כיצד להתמודד עם רגשות קשים ומציפים. מסביר שלעיתים מותר ואף רצוי להדחיק רגשות כשאין אפשרות להתמודד איתם, אך חשוב לא להפוך את זה להרגל קבוע. מומלץ לתת לרגשות להיות, לא לברוח מהם אך גם לא להיכנס יותר מדי לניתוח שכלתני שלהם. מביא סיפור על מורה חסידות שהפך משיתוק לכיסא גלגלים לאחר תאונה, וכיצד דווקא דרך הקושי התחבר יותר לאמונה. מתאר שתי גישות לדיבור עם הקב"ה – הגישה ה"אשכנזית" המאופקת והגישה הספונטנית יותר שבה מביעים את כל הרגשות. מסיים בטיפים מעשיים להתמודדות עם רגשות מציפים.
תגים קשורים:
הדחקה, רגש, בררוך, תפילה, הקדוש, התבודדות, חסידות, כעס







